Práva kupujícího vyplývající z odpovědnosti prodávajícího za vady, včetně záruční odpovědnosti prodávajícího, uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny
Veškeré reklamace kupující uplatňuje vůči prodávajícímu na adrese : LÉKÁRNA ROVNINY, Cihelní 295/42, Hlučín 748 01. Pro urychlení reklamace je možné oznámit vadu také telefonicky na 595 046 512 nebo e-mailem : reklamace@best-lekarna.cz
Adresa pro vrácení reklamované zásilky:
Lékárna Rovniny
Cihelní 295/42
748 01 Hlučín
V případě doručení objednaného zboží prostřednictvím některého ze smluvních přepravců prodávajícího doporučujeme kupujícímu zkontrolovat, zda zboží nevykazuje vady způsobené přepravou. Pokud ano, je vhodné sepsat s přepravcem zápis o škodě a zboží nepřevzít. Pokud by k takovéto situaci došlo, doporučujeme kupujícímu, aby neprodleně informoval o této skutečnosti také prodávajícího. Kupující je povinen vady oznámit prodávajícímu bez zbytečného odkladu po jejich zjištění. Pro reklamaci doporučujeme tento postup: Písemné oznámení o zjištěných závadách uplatňuje kupující na adrese: LÉKÁRNA ROVNINY, Cihelní 295/42, Hlučín 748 01. Pro urychlení reklamace je možné oznámit vadu také telefonicky na 595 046 512 nebo e-mailem : reklamace@best-lekarna.cz. K urychlení reklamace je vhodné do oznámení o vadách uvést číslo faktury, popis vady nebo přesné určení jak se projevuje, počet vadných kusů s uvedením čísla produktu, případně další údaje popisující vadu reklamovaného výrobku. Záruční lhůta začíná běžet ode dne, kdy kupující převzal zboží. Záruční doba je 24 měsíců, pokud není na prodané věci, jejím obalu, návodu nebo záručním listě vyznačena doba použitelnosti jiná. Záruční doba u léků, doplňků stravy a dalších produktů, které podléhají zkáze je uvedena přímo na výrobku (exspirace). Záruční doba u kosmetických přípravků je zpravidla 6 měsíců od otevření výrobku (není-li uvedeno na obale jinak). Je-li exspirace objednaného zboží v den doručení zboží kratší než 3 měsíce a zákazník o ní nebude před odesláním zboží informován, bude zboží na náklady prodávajícího vyměněno (pokud o to zákazník požádá písemně, telefonicky nebo e-mailem)
Prodávající je povinen reklamaci vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího doručení případně ode dne předání reklamovaného zboží. Reklamační protokol a informace o vyřízení reklamace budou dodány (písemně nebo emailem) zákazníkovi do 30 dnů od obdržení reklamovaného zboží. Pro posouzení, zda reklamace byla uplatněna ve shodě s výše uvedenými lhůtami, je rozhodné datum podacího razítka u doporučeného dopisu, jímž byla reklamace uplatněna. V závislosti na druhu vad a na povaze zboží, v souladu s právními předpisy platnými v ČR, bude oprávněná reklamace řešena opravou, výměnou zboží či vrácením zaplacené kupní ceny. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktu, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka. V případě, oprávněné reklamace má zákazník právo na náhradu poštovného v nutné výši. Poštovné zásilky s vyměněným zbožím a zbožím po uplatnění reklamace hradí prodávající. V případě neoprávněné reklamace nemá zákazník nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřizováním reklamace.
Vedoucí lékárník